Khamis, 12 Ogos 2010

Bazaar Ramadhan Duyong

Semalam aku ke Bazaar Ramadhan Duyong.. Mak aiii punya la jem jalan.. bila dah jem jalan maka parking takde.. Yelah semua dah main bantai parking tepi jalan..

Bila banyak kereta.. orang jangan citer la.. ntah berapa banyak pahala puasa ditolak kerana tergesel-gesel.. tidak termasuk tersentuh-sentuh..

Aku tak sempat hayati apa spesial kat Bazar Ramadhan Duyong.. separuh jalan aku cari apa yang patut dimakan lepas tu terus keluar

Tapi aku kira hampir semua juadah ada dijual.


Kalau nak pergi ke Bazaar Duyung ni aku nasihatkan janganlah bawak anak kecil... serius.. boleh naya anak / adik kita wooo... Kita pun nak membeli pun susah.. nak bayar guna tangan sama.. nak bimbit plastik pun tangan tu.. nak pimpin adikpun tangan tu... nak pegang beg duit lagi... perghhh mau hilang akal dibuatnya...





3 comments:

Tanpa Nama berkata...

aku kalau ke bazaar ramadhan 2 benda aje aku aim... air kathira ngan ayam percik.

sorry laa para aweks kalau mata aku lebih berkeliaran cari gerai ayam percik dari dok survey para aweks.. haha

Wawa KNazwa berkata...

ddk area duyung mmg mls nk pegi bzr sana sbb dah tau jem!!!! menu sama je lebih kurang, kat mana2 bzr pon ade...

apek berkata...

ye betol tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com