Khamis, 18 November 2010

Saintis NASA Datang Melaka

National Aeronautics and Space Administration (Nasa) Amerika Syarikat bersama 8 orang saintis NASA akan datang ke Planetarium Melaka bersama-sama berkongsi idea dan pengalaman bersama pengunjung pada 22 - 28 November 2010.

Pengetahuan ini akan dikongsi menerusi bengkel dan seminar. Jadual tepat, pembaca boleh telefon di talian di banner bawah ni..

Harga tiket Dewasa RM8 dan Kanak-kanak RM5. Kalau cikgu cikgi bawak rombongan anak murid jauh lebih murah... cuba telefon tanya.




So, inilah aktiviti cuti sekolah untuk anak anda... mana tahu anak anda menjadi saintis satu hari nanti????


3 comments:

DiNaZ berkata...

hurm...bagus gak...dulu masa aku sekolan arwah apak aku pernah bawak aku kerr plantrium kat kl. sekarang tugas aku lak kena bawak lak adik aku mana la tau bole jadik saintis gak kerr hiuhiuh

apek berkata...

tgk tu.. dulu arwah bapa bawa awak sampai sekarang awak ingat.. kalau awak bawa adik awak insyaAllah sampai bila-bila dia ingat.

novanexus berkata...

bagus tu..semua sekolah wajib hantar rombongan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com