Rabu, 3 November 2010

Mydin 24 Jam Tukar Mydin 18 Jam

Gambar : hazimin.blogspot.com

Melaka ada satu Mydin 24 jam yang telah beroperasi selama 2 tahun. Kini operasinya telahpun disingkatkan kepada 18 jam.

Ini kerana lewat tengah malam memang takde pelanggan. So, rugilah kalau bukak, elektrik jalan.. gaji jalan...

Sebenarnya asalnya Mydin ni nak beroperasi untuk memudahkan orang ramai membeli belah lewat malam tapi kita bukannya macam di Singapura, pukul 3 pagi pergi membeli belah. so, tak sesuai.



3 comments:

anak melaka berkata...

ish, sesuai dan sangatx2 penting... itulah tempat saya tuju jika ada emergency nak beli brgx2. malah tmpt tu menjadi kebanggaan sya berbanding negeri lain yang xde kemudahan tersebut... tapi apapun bagi orang bisnes, keuntungan lebih penting...

apek berkata...

tulah.. kalau ada 1000 org mcm anak melaka.. tak jadi tutup gamaknya lagi 6 jam tu. tapi dia tutup pukul 1. kira oklah kot

My name is N berkata...

tk setuju btol laa ish..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com