Rabu, 7 April 2010

Laksa Shake Mydin Buat Promosi

kepada pembaca bumimelaka.. ni ada tawaran menarik daripada owner Laksa Shake di Mydin.. huhuhuhu tak sangka tokeh besar laksa shake pembaca blog picisan ni...



Promosi hebat beliau tataulah sampai bila.. kalau kauorang baca entry aku yang lepas pasal Laksa Shake mungkin kauorang macam takut kat Laksa Shake ni punya harga. Tetapi ari ni diaorang buat promosi giler2.. (tataulah adakah kerana pandangan aku dia buat promosi ni..) 

Makanan standard antarabangsa tapi harga standard restoran biasa. kalau nak try.. masa ni la wey.. esok.. esok.. dia tutup promosi.. nyosal kang.

Tambahan pula kali ni dia boleh buat delivery wey.. tapi sekitar MITC dan bandaraya Melaka jer.. janganlah kauorang duk Chabau atau Ramuan China order delivery... mau lepeh budak delivery nanti..

Apa promosinya?? jom aku sambung..

Menu pilihan dibawah ni berharga RM7.00 setiap satu. 

1)   Asam laksa
2)   Johor Laksa
3)   curry laksa
4)   tomyam laksa
5)   laksa nyonya melaka
6)   sarawak laksa
7)   laksam Kelantan
8)   roti jala kari ayam
9)   bihun sup daging
10) lontong johor sambal sotong

11) sirap bandung cincau (rm2)

+ 5% govt. tax

Ni aku bukan buat affiliate.... amik komisyen jauh sekali.. just nak tolong kengkawan cari rezeki.. mudah-mudahan rezeki akupun murah nanti. InsyaAllah..

Kalau teringin nak rasa, kauorang boleh contact 

Tel no : 06-2322773, 06-2322776, 06-2322770
atau sms 012-3857945

Jangan pukul 3.00 pagi kau sms.. naya la wey... tak silap aku dia tutup sama macam Mydin tu tutup. Lebih kurang agak-agak 10.00 malam. Oraiittss chow..


2 comments:

bukhairiah berkata...

rege nie khas utk delivery je hokeh....

sblm nie mmg de delivery cuma blom bkembang lg...jumpe blog awak, sy tompang sblh kaki...

Juz Laksa Shack Mydin Mall je tau... kt KL, JB , Penang pon xwat cam kami...nk cr mkn la katakan..

klo kt kedai, bowl nye besar, y nie u bowl kecik

hokeh, anyway tq...

apek berkata...

hahahaha.. tu dia penerangan lebih detail dari tokeh besau Laksa Shake. Hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com