Selasa, 6 April 2010

Minggu 9 - 11 April 2010 @ Melaka

Minggu ni memang minggu yang agak sibuk di Melaka. Pelbagai program ada..  Aku dengar citer program yang paling berprestige adalah

  1. Melaka Grand Invitational Endurance Ride 2010. Perlawanan jemputan ini akan disertai oleh penunggang-penunggang terkemuka dunia termasuk penunggung dari Malaysia. Pertandingan ini akan dirasmikan oleh TYT Yang di-Pertua Negeri Melaka Tun Datuk Seri Utama Khalil bin Yaakob. Orang ramai dijemput untuk menyaksikan petandingan tersebut. Tak silap aku venue pertandingan ini ialah di stadium Hang Jebat.
  2. PIKOM PC Fair 2010 pun ada kat MITC pada  9-11 jugak.  
  3. Pameran usahawan Peringkat Kebangsaan 9 - 11 jugak.. di tempat MITC jugak tu...

Jom kepada semua yang tatau nak buat apa hujung minggu ni dengan keluarga.

Di atas ni untuk minggu ni.. minggu depan lagi banyak sempena dengan ulangtahun ke 7 peristiharan Melaka Bandaraya Bersejarah. Itu semua aku story dalam entry akan datang.

2 comments:

bukhairiah berkata...

huhuhu nk mintak tolong iklan kan sy nye Laksa Shack promotion boley kt blog awak bley? nie delivery utk sekitar MITC n bndr melaka jer...

All Rm7.00
1)Asam laksa
2)Johor Laksa
3)curry laksa
4)tomyam laksa
5)laksa nyonya melaka
6)sarawak laksa
7)laksam Kelantan

8)roti jala kari ayam
9)bihun sup daging
10)lontong johor sambal sotong
11)sirap bandung cincau (rm2)

+5% gov tax...

tel no : 06-2322773, 06-2322776, 06-2322770
atau sms 012-3857945

apek berkata...

boleeeehh... nanti saya antau bil ek?. hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com