Isnin, 5 April 2010

Medan Selera Buat Hal Lagi?

Ini berita kurang menyenangkan...

Aku terbaca dalam MHI 4 April 2010 mengatakan bahawa Medan Selera Kawasan Industri Ayer Keroh kotor??? ceiitt... kalau medan selera dah kotor mana nak ada selera wey??

Bagi yang tatahu kawasan ni.. meh aku story kedudukan medan selera ni.. kauorang kalau guna jalan daripada Hospital Pantai ke Tol Ayer Keroh kan ada lalu Shell di mana ia bertentangan dengan Kilang Ornasteel sebelah kanan. Perasan?? Alah sebelah Kilang Mamee tu la... Hah! depan kilang mamee bersebelahan Shell tu kan ada Medan Selera.. yang ramai nau jual Roti John.. Hah! itulah medan selera tu.. 

Ia dilaporkan terdapat banyak sampah sarap dan kayu-kayu buruk yang terbiar. Aku harap bukan sahaja MBMB main peranan, penggeraipun cubalah ye ringan tulang sikit.. Itukan tempat kauorang cari rezeki.. jagalah sama-sama.. baru muafakat namanya...

Tapi aku percaya lepas keluar laporan MHI itu hari, mesti dah bersih tempat tu dikerjakan. Cuma harapan aku cubalah mengekalkan keadaan bersih tersebut terutama Melaka bakal menjadi penganjur SUKMA pada bulan Jun 2010 ni.

Ok Adioss.. Nasihat ikhlas ni...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com