Rabu, 7 April 2010

Homedex @ Melaka

Kepada semua rakyat yang telah memiliki rumah dan sedang mengitai-ngitai perabut.. jangan gopoh beli kat kedai dak Ah Lim Tat tu... tunggu hingga 15 - 18 April ni sebab ada pameran perabot terbesar di Melaka. Katanya discount sehingga 70%.. banyak tu.. 





Aku kira kalau kauorang nak buat surveypun bagus jugak sebelum beli. So, jom kita reramai pergi lanyak katil kat MITC pada tarikh yang aku sebutkan kat atas nun.. Kauorang ingat senang ke nak main henjut-henjut atas tilam Dunlopillo atau tilam yang Ziana Zain tidor tu.. apatah jenama lupa plak aku...

Jom terjah!!!

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

memang berbaloi beb kalau beli perabot kat acara pameran macam homdex ni... tak rugi...

pengalaman ni beb

haha

apek berkata...

yeke??? ko ni mcm dah berjaya pengaruhi aku je ni.... hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com