Rabu, 24 Ogos 2011

Kedai 1 Malaysia di Melaka


Dengar citer Kedai 1 Malaysia yang akan dibangunkan oleh Mydin akan dibuka mengikut fasa di Negeri Melaka. Walau bagaimanapun ini belum diconfirm 100% lagi.



Fasa pertama adalah di Kota Fesyen

Fasa kedua adalah di Limbungan

Sebenarnya yang dekat Kota fesyen tu aku kurang bersetuju. Sebabnya barangan Kedai 1 Malaysia ni adalah barangan yang mengenakan harga yang jauh lebih rendah daripada harga asal. Oleh itu, aku fikir lebih baik tumpukan kepada luar bandar yang mana boleh membantu orang-orang yang kurang berkemampuan.

Tapi bila fikir balik.. dalam bandarpun bukan semua kaya.. yang 'miskin bandar' lagi dashat daripada miskin kampung. Miskin bandar silap gaya tak bayar sewa.. kena tidur bawah jambatan.


4 comments:

terpatrisinarabadi berkata...

dah nak terlaksa ker ...ok gak ni..
pada yg kurang berkemampuan dpt byk manafaatnya nanti

apek berkata...

insyaAllah.. dengar citer persetujuan Kerajaan Negeri dan Mydin dahpun dibuat

fairus berkata...

KEDAI 1 MALAYSIA NI BAGUS DAN MEMANG MURAH.. TAPI TKUT ADA YANG SABOTAJ JE... KENA HATI2...

apek berkata...

takpe fairus.. kita merancang Allah yang tentukan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com