Jumaat, 26 Ogos 2011

Borang Balik Kampung

Beberapa hari je lagi syawal menjelang... Jalan Raya semakin sibuk.. aku jangaka mulai petang ni hingga hari Isnin Jalan Melaka bertambah sesak. Pasar Raya semakin memuncak. Pelita Likur makin banyak tercacak.

Okey kepada yang nak balik Kampung tu atau ke rumah mertua ker.. harap dapat pastikan keselamatan rumah terutama berkaitan elektrik dan air di periksa untuk ditutup dengan kemas. Kang kauorang balik semula tinggal Abu je..

Kunci dan mangga la rumah bebetul... dan berterima kasihlah kepada anggota Polis dan anggota keselamatan yang sanggup korban diri untuk menjaga keselamatan kita.. Terima kasih abang-abang Polis, Askar, Bomba, Hospital.. Jasamu dikenang hingga akhir hayat.

Ni ada borang yang diedarkan oleh PDRM kalau kauorang nak balik kg.. tujuannya agar diaorang boleh perhati-perhatikan rumah kauorang...

KLIK SINI

5 comments:

terpatrisinarabadi berkata...

i tak balik kmpg sebab melaka mmg kmpg halaman..hehehe

apek berkata...

ooo.. samalah.. mana tau nak tidor umah mertua 2-3 hari.

terpatrisinarabadi berkata...

mertua pun melaka jgk..hehehe

PennyRoyal Tease berkata...

borang survey berapa anak gadis kampung yg belum kawen tak de ke inchek?


selamat hari raya inchek mie..

=matburn=

apek berkata...

ikatan.. pandai sungguh pilih

matburn.. itu ko kena tanya JKKKKKKKK kot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com