Rabu, 12 Oktober 2011

Peluang Berkerja Di Akademi Teknologi Hijau Melaka

Kerajaan Negeri Melaka dengan Kerjasama Unit Pemandu di Jabatan Perdana Menteri membuka Program Latihan Sangkutan Industri Hijau Melaka kepada semua pemegang ijazah dan diploma dalam bidang kejuruteraan, sains, ICT atau yang berkenaan dengan teknologi hijau.

Kelayakan lain bersama kemudahan yang diterima seperti di bawah:



klik untuk tumbesaran..

8 comments:

terpatrisinarabadi berkata...

Byk peluang terbuka di Melaka :)

apek berkata...

yup.. cuma bergantung pd org melaka nk rebut atau tidak je

zai berkata...

elaun yg agak tinggi... jarang syrkt yg bagi latihan mcm ni bg elaun lebih rm1000... kdg2 yg ade degree keje kat kl pun xdpt gaji smpi rm1500...

apek berkata...

tul. kalau prestasi ok.. mungkin akan diserap. Itu satu peluang.

NADIRAH berkata...

tq admin.alhamdulillah..da dapat da..btw..tq again 4 this post!!da 3bln mnggur dapt gak keje..tp cm ad kekeliruan..coz diorg xsediakan asrama pon..dlm iklan ad..ble ak tnya, diowg kata eh ye ke..aduh..tp xpe la, since ak pon dduk kat mlke n ak dpt elaun + gaji..haha..jumlah sume dlm 2300++..tq tau...

apek berkata...

tahniah nadirah.. dapat jugak keje kat gomen.. saya juga yang terkontang kanting.. hahaha..
tapi budaya keje kat melaka ni jgn awak tak tahan plak nnt.. ^_^
sebagai negeri bakal melakar negeri teknologi hijau sudah pasti akademi teknologi hijau menjadi salah satu tunggak utama. aku dengar diaorang biasa keje sampai malam.. cuma pepandai la jaga diri ye..

p/s: sampaikan salam pada Marwan (bakal bos awak kot)

Siti Aminah Mohd Subari berkata...

ade lg x program tuk tahun ni....saya nk keje kt melaka...bakal husband keje melaka...tp ssh nk dpt keje kt mlk..

apek berkata...

siti, tak pasti plak la tahun ni ada lagi ke idak. Sonyap jo Akademi Teknologi Hijau tu... program pun takde yang keluar. Acu telefon no Akedemi tu tanya ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com