Jumaat, 15 Julai 2011

F&N dan Hari Raya

Semalam aku jenjalan kat Giant Melaka.. tup-tup ternampak satu syarikat minuman gergasi dah mula mempromosikan Hari Raya..

Aikkk.. Tengok anak bulan pun tak lagi.. tetiba dah ada promosi raya.

Secara positifnya mungkin F&N sangat gembira kot nak menyambut syawal. Biarlah....


3 comments:

terpatrisinarabadi berkata...

Amboi awalnyer diaorg2 ni bersaing....
apa2pun semangat dah ni nak puasa....hehehe

lilymokhris berkata...

strategi pemasaran tu.ok tu..boleh beli n simpan awal2.Sorok bawah katil jangan bagi anak2 nampak..heeee.Esok dah nak raya kompom susah nak dapat.

apek berkata...

hahaha.. siap sorok bawah katil.. takut menjelang satu syawal dah abis ek? diaorang bubuh ais dan buat minum lepas tarawikh ek?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com