Khamis, 21 Jun 2012

Penduduk Melaka Awas 23 Jun @ Jalan Hang Tuah

Pengumuman kepada Rakyat Melaka dan pelancong.

Pada 23 Jun 2012 (Sabtu) ni Kerajaan Negeri Melaka akan melancarkan UTC di Wisma Persekutuan lama. Dijangka 100,000 orang kehadiran disasarkan.

Apa yang penting yang ingin aku khabarkan ialah Jalan Hang Tuah dan Jalan Tan Chay Yan di tutup selama 8 jam mulai jam 6 pagi hingga 2 petang. Oleh itu, bagi yang ada kerja mendesak di kawasan itu diharap dapat menggunakan Jalan Tun Ali (Courts Mamout lama) dan di situ kawasan parking juga disediakan. Bagi yang ingin memeriahkan dijemput hadir kerana sungguh banyak aktiviti dan pameran berguna telah disediakan oleh Kerajaan Negeri Melaka.



Tentang UTC nantilah aku citer panjang.

Chow..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com