Khamis, 15 Disember 2011

Video Siamang Yang Menyerang Di Zoo Melaka

Cerita penuh di SINI


6 comments:

terpatrisinarabadi berkata...

aku lak nebes tgk video ni..
nape diaorg lepaskan siamang ni ek, ke mmg terlepas..ngeri jer aku nengokkan...

apek berkata...

Terlepas.. ni mesti ko tak baca abes citer aku sebelum ni..

naseb baik ssiamang.. buatnya buaya ke?? Singa ke??

terpatrisinarabadi berkata...

citer ko panjang sangat..aku terlepas pandang lor...hua3..ko tak marah kan....kan kiter geng...

kalau buaya ke singa ker, lagi ok, ajak gi minum nescafe tarik sekali..hahahaha

apek berkata...

ceh. takde maknanya aku nk marah. lain la kalau citer 'abg lemannn' ko.. hahaha

http://mamaikin-ikatankasihku.blogspot.com/2011/12/kisah-abang-lemannnnnnnnnnnnnnn.html

terpatrisinarabadi berkata...

hahahahaha, sengal lah ko...pepagi buat aku sengih2 kat depan pc ni..

ko tak gi klebang ujung minggu ni, sibuk2 artis semua nak datang...

apek berkata...

hahaha.. tak kot. Harian Metro tak jemput.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com