Khamis, 29 Disember 2011

Bolasepak Melaka final vs Pahang


Akhirnya zaman bola sepak Melaka kembali menyinar. Walaupun sekadar Piala Emas Raja-raja, namun, Melaka telah menewaskan seteru-seteru yang dianggap gergasi bola sepak tanah air aeperti Kelantan, Selangor dan Kedah. Untuk pengetahuan umum, piala emas raja-raja ini merupakan pertandingan anjuran Persatuan Bolasepak Melayu Malaysia di mana konsepnya setiap pasukan dibenarkan menyenaraikan enam pemain daripada Liga Super atau Liga Perdana namun hanya empat pemain sahaja dibenarkan beraksi dalam satu masa. Pasukan bertanding juga boleh menggunakan khidmat pemain Liga Simpanan dan kita tidak ada had (jumlah pemain) tentang itu.

Esok Melaka bakal bertemu Pahang di Stadium Mini Temerloh. Sekarang kecoh juga isu kenapa vanue di Stadium Mini? Kalau takde stadium utama di Pahang, kenapa tak pilih je Stadium Hang Jebat?

Namun memang jelas rakyat Melaka sangat merindui zaman Melaka menjadi pencabar bila mana terdapat beberapa anjuran rombongan untuk menyokong pasukan Melaka. Antaranya seperti di bawah ni. Anyway aku ucapkan selamat maju jaya untuk pasukan Melaka.

ROMBONGAN KELAB PENYOKONG MELAKA KE PAHANG
PERLAWANAN PIALA EMAS RAJA-RAJA PERINGKAT AKHIR

PAHANG LAWAN MELAKA
8:45 MALAM
... 1/1/2012
STDM MINI TERMELOH

HARGA RM 40 ( TERMASUK TIKET PERLAWANAN)

MAYBANK 155078412974 (nurulaida binti mohd saffie)

BAGI SESIAPA YANG INGIN TURUT SERTA ROMBONG KE PAHANG.BOLEH BAGI NAMA PENUH, NO K/P,NO TEL, JUMLAH, TARIKH, KE INBOX SAYA ATAU SMS KE 010-7185918.TARIKH TUTUP 30/12/2011
 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com