Jumaat, 25 Februari 2011

N27 Merlimau : Jagoan BN vs Jagoan PAS telah dipersiapkan.

Jagoan Sabungan telah dipilih oleh BN dan PAS.. tunggu masa nak lepas tengah padang jer.. Malam tadi PAS dah umumkan calonnya iaitu Timbalan Yang DiPertua PAS Kawasan Jasin, Haji Yuhaizad Abdullah.


VS









Di mana lawannya En. Roslan bin Datuk Ahmad, Barisan Nasional.

Calon dah umum.. cuma macam biasa mesti ada isu tidak puas hati keluar.. Ta kiralah belah mana punya parti.. Tentu ada hati yang terguris dan ada pula jiwa yang terkoyak.
Yelah masing-masing nak calon masing-masing naik... memang lah payah.. kang pilih si A.. si B marah! pilih si B.. si C dan A marah.. abis camne?? Kerusi satu!

Bagi aku yang tidak terpilih tu anggap je takde rezeki.. rezeki orang.. lagi satu jagoan masih bersabung.. alah menang belum ditentukan...

Kalau dah cakap ikhlas nak berjuang.. maka ikhlas la perlu ditunjukkan. Makna ikhlas ialah berbuat sesuatu tanpa harapkan balasan. So, kalau rasa tak boleh berjuang dengan ikhlas.. sila bagitau masa isi borang.. saya berjuang untuk parti ini tidak ikhlas. Senang citer.


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com