Selasa, 11 Mei 2010

Uptown di Melaka

Melaka sekarang dah ada Uptown mulai 7 Mei 2010 yang lepas. Ianya dibuka daripada jam 6 petang hingga 2 pagi dari hari Jumaat hingga Ahad. Alah uptown ni rasanya ramai yang tahu kot.. alah-alah pasar malam gitu.. Macam-macam ada.. tukang urut pun ada..

Hitam berbisik "Chip.. urut baik ada tak?"

Ceittt.. akal Koldu punya Hitam.

Untuk makluman urut tapak kaki ye.. dikendalikan oleh orang lelaki

Lokasi?? alah kat sebelah Kota Fesyen Ayer Keroh atau lebih mudah seberang jalan Mydin Ayer Keroh.

Hingga hari ini terdapat 68 peniaga ada di sana dan dijangka meningkat hingga ke 100 peniaga. Dijangka penganjur akan menyediakan 260 lot untuk peniaga.. perrgghh gilerrr kalah Pasar Malam Merlimau yang dikatakan antara terpanjang di Melaka ni...

Jadi bagi peniaga yang nak menyewa tapak.. try contact 019-6848080 atau 0196868700. Itu yang tertera di akhbar MHI. Berapa harga tanya taukeh maaa... wa hanya nak tolong..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Penafian: Segala maklumat yang tercoret ini adalah hasil idea dan maklumat yang diperolehi TIDAK BOLEH digunakan sebagai rujukan utama atau bahan bukti dalam apa jua tindakan.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kemudaratan yang terjadi selepas menggunakan web ini.

Pihak pengurusan web tidak bertanggungjawab atas segala ulasan yang dibuat oleh pembaca. Oleh itu, semua pengulas dapat mengulas dengan mengikut tatasusila tanpa menyentuh kepentingan agama, bangsa dan politik tanahair.

Segala kisah dan cerita di dalam ini tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang mati kecuali kesahihannya disahkan oleh sumber yang boleh dipercayai.

Pihak pengurusan web bersedia membetulkan apa jua fakta yang dirasakan tersilap dengan menghubungi di email miey77@hotmail.com